smlm, masa naz gi solat jumaat, tgl i, mama n aisy kat umah. i ni bhajat nak ngemas barang coz nak gi umah mak mertua lak. aisy xgheti duduk diam. apa i wat? ni ha... dapat tau x kat mana i letakkan budak manja sorang ni? BETUL....dalam bakul baju... mula2 die duduk...then, dgn sedaya upaya die try bangun n akhirnya.... AISY BERJAYA!!! mama, aisy ni hebat kan?
arini as planned, kami ke Motherhood Expo di Mid Valley. dah jejalan kat expo, buying n grabbing few things, kami meneruskan miisi seterusnya iaitu beli lens. FYI, my Kit lens 1000d dah rosak. xleh guna auto focus. so g beli lens baru...n...actually i nak bkongsi dgn semua hasil pics yg menggunakan lens baru..
aisy ngamuk masa sesi beli lens...terpaksalah i bawa die jejalan...
naz try amik pics masa kat kedai...
xsangka bila tgk pics ni...muka i dah kembali licin...ahaks...
kami lunch kat Burger King...cari tempat sunyi coz masa ni aisy tgh zzz....
memperkenalkan Duta Burger King...AISY!!!!
duta menunjukkan muka manjanya yg baru bangun zzz...(papa ni fokus aisy @ mama???)
arini, kami jejalan kat Berjaya Times Square. i gi Canon EOS. DSLR i wat hal. org tu cek, rupa2nya lens rosak. alhamdulillah...mujur bukan body yg rosak. masih leh guna, tapi guna manual focus. auto focus dah rosak. apa lagi...i pun balas demdam amik pics arini. happy sgt coz leh hasilkan pics yg cantik2...cewah2...puji diri sendiri...ni antara pics yg i n naz amik arini...
pic ni orang kedai Canon EOS yg amik. guna lens tuk potrait...pergh...mmg cantik
pics kedua...awat aisy wat muka macam tu?
shot dari tingkat 9...
papa n aisy kat U Mobile wall...
aisy dengan maskot Cosmo WORLD...awat aisy muncung tu?
aisy dah penat...it's time to regenerate...
aisy dah kenyang...dah leh senyum semula...
naz dengan gaya ter'macho' tahun ini...
aisy kepenatan...zzz tanpa sebarang aksi mengada2 sebelum zzz...tetiba senyap je. rupa2nya, mata dah pejam.
abah baru beli motor baru. pergh...mmg smart. dengan adanya bakul baru, aisy pun berpeluang untuk naik motor tok wan. hai..hai...ada hati gak budak ni. tgklah gaya budak bertuah ni...
duduk dalam bakul pun leh...
balik pun anak mama. dah lah xpakai baju...wat malu je...actually xgi jauh pun. abah bawa smpi simpang then pusing balik. baha xbrani nak waba jauh2. abah bukannya kuat lagi pun...
mama, bestnye naik motor tok wan...ada bau kedai lah...
xpe...satu ari nanti aku akan tunggang motor sendiri...